Гайд “Як використовувати штучний інтелект у рекламі та маркетингу” від Мінистерства цифрової трансформації України

Використовуєте ШІ у рекламі та маркетингу? Дізнайтеся, як робити це безпечно

Дедалі більше креативників і малих бізнесів використовують «магію штучного інтелекту» для просування продуктів і залучення клієнтів.

У документі зібрали поради, як підвищити ефективність реклами та маркетингових комунікацій за допомогою ШІ й при цьому не порушувати авторське право та права споживачів. Ділимося кількома порадами:

  • контролюйте доступ систем ШІ до персональних даних своєї цільової аудиторії, на яку робите рекламу
  • маркуйте контент, згенерований ШІ
  • перевіряйте згенерований контент через зворотний пошук, щоб не порушити авторське право при використанні ШІ-текстів і картинок
  • не делегуйте створення реклами ШІ-системам на 100%

 Читайте всі рекомендації та діліться фідбеком за посиланням.

Використовуємо інновації без ризиків для себе і клієнтів

Прокрутка до верху